Odhalení regenerace filtru pevných částic podle aktuální spotřeby
Dle aktuální spotřeby vozidla je možné odhalit i to, zda probíhá takzvaná regenerace (přepalování sazí) DPF/FAP filtru. Jednoduše to zjistíte podle toho, že například na úseku, kde běžně jezdíte při spotřebě 5–6 litrů, vám aktuální spotřeba vyskočí i na cca 15–20 litrů. Toto je velmi nápomocné pro vozidla, která nemají na palubním počítači kontrolku upozorňující na probíhající regeneraci filtru pevných částic. Najdou se i taková motorová vozidla, která mají nastavenou řídicí jednotku tak, že palubní počítač zatajuje při aktuální spotřebě spuštěnou regeneraci DPF filtru. Vždy to závisí na typu vozidla. Je to však jen na škodu, protože mnoho řidičů kdyby vědělo o tom, že dochází k regeneraci filtru pevných částic, tak by tento proces nerušili. Závěrem jen tolik, že čím častěji se vám bude spouštět regenerace, znamená to, že tím kratší bude zbývající životnost filtru pevných částic. Při výměně je vždy nutné správně diagnostikovat problém tak, aby při výměně DPF/FAP filtru v celém systému nebyla závada. V opačném případě je vysoce pravděpodobné, že si zničíte nový díl.
Odhalení regenerace DPF podle aktuální spotřeby
Odhalení regenerace DPF podle aktuální spotřeby
- Přílohy
-
- P1160283.JPG (202.37 KiB) Zobrazeno 26549 x
-
- o.JPG (121.13 KiB) Zobrazeno 26549 x
-
- l.JPG (64.54 KiB) Zobrazeno 26549 x
-
- IMG_1825.JPG (74.05 KiB) Zobrazeno 26549 x
-
- IMG_1700.JPG (123.16 KiB) Zobrazeno 26549 x